اخبار بازار فولاد در سطر جهانی
نوشته شده توسط : hamiransteel

 

اخبار بازار جهانی فولاد حاکی از رکود نسبی در این بخش است. در اکثر نقاط دنیا، فعالان بازار فولاد در تلاش هستند یا قیمت ها را ثابت نگه دارند یا قدمی برای کاهش دادن قیمت ها بردارند. با وجود این اقدامات، هنوز تحرک و فعالیت چشم گیری در بازار جهانی فولاد دیده نمی شود. شاید دلیلل این امر این موضوع باشد که خریدارن همیشه منتظر هستند تا تخفیف بگیریند.

 

در هفته ای که گذشت بازار واردات سنگ آهن در چین دچار کاهش قیمت دوباره شد و روندی نزولی به خود گرفتقیمت سنگ آهن در چین حدود یک دلار و نیم در هر تن سی اف آر کاهش پیدا کرد. فعالان بازار مهم ترین دلیل سیر نزولی سنگ آهن در چین را افت قیمت بیلت و قیمت میلگرد می دانند. گفتنی است که در پایان هفته شاهد رشد جزیی در خرید ها با 10 دلار بهبود در قیمت بودیم. با وجود این تفاسیر باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که در چینن رکود تقاضای تابستانی شروع شده و بالا بودن موجودی سنگ آهن در بنادر چین نیز این موضوع را تشدید می کند. با توجه به مطالب فوق دور از ذهن نیست که در آینده ی نزدیک نتوانیم شاهد بهبود بازار باشیم.

 بازار قراضه وارداتي تركيه 

در هفته اخیر گزارشی مبنی بر فعالیت زیادی از بازار واردات قراضه در ترکیه منتشر نشده است. همچنان در حالیکه عرضه کنندگان قراضه در صدد ثابت نگه داشتن قیمت ها بودند، خریداران نیز منتظر بودند تا هنگام خرید تخفیف بگیرند. گفتنی است که عرضه کننده ها معتقدند آخرین قیمت معاملات قراضه سنگین 20-80 حدود 268 تا 270 دلار هر تن سی اف آر خواهد بود.  قراضه سنگین کلاس یک امریکا 270 تا 280 دلار هر تن سی اف آرر قیمت گذاری شده است که خریداری ندارد. قراضه سنگین کلاس 2  ژاپن نیز 233 دلار هر تن فوب گزارش شده است ولی نکته مهم اینکه قیمت های درخواستی کره ای ها بیشتر از 224 دلار نیستقراضه آ3 روسیه نیز ازز 266 دلار به 263 دلار هر تن سی اف آر کاهش پیدا کرد. در تایوان قراضه کانتینری 20-80 وارداتی 6 دلار رشد داشته 248 دلار هر تن سی اف آر ثبت شد. در هند قراضه کانتینری وارداتی 3 دلار افت داشته و 292 دلارر هر تن سی اف آر به ثبت رسید. قراضه خرد شده در بازار داخلی امریکا نیز در 3077 دلار هر لانگ تن در ثبات بود.

شرکت حامیران استیل، دارای نمایندگی رسمی فولاد بهلر آلمان و فعالیت در زمینه ی فروش لوله - فروش ورق اکسین و ...





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: